بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی
این صفحه نشریه ای فرهنگی و صالحینی می باشد در ضمن برنامه های اجرایی مسجد نیز در این صفحه اعلام می نماید
آخرین مطالب
  • ۱۶/۰۵/۰۸
    lll
آخرین نظرات
۰۴ می ۱۴ ، ۱۰:۰۰

دخیل میبندم



دلم را دخیل میبندم...
بازش نکن...
حاجت نمی خواهم
دلم را پیش تو جا میگذارم
باشد همانجا...
من اینجا،دلم آنجا...
شاید نگاهت به حال دل زارم که بیفتد...
زود به زود بطلبی مرا!

.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴/۰۵/۰۴
بچه بسیجی

نظرات  (۱)

۰۴ می ۱۴ ، ۱۰:۰۷ سید گمنام

دلم می خواهـد یک گـره باشم

به تـو بخـورم

و هیـچ کسی بـازم نـکنـد

و هیــچ وقـت اجـابـت نشـوم

آن جـا کنـارت بمـانـم

تـا آخـر عمـر...

.یا علی بن موسی الرضا

.

.

سلام مستحب را دادیم

مگر می شود جواب واجب را ندهی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی