بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی
این صفحه نشریه ای فرهنگی و صالحینی می باشد در ضمن برنامه های اجرایی مسجد نیز در این صفحه اعلام می نماید
آخرین مطالب
  • ۱۶/۰۵/۰۸
    lll
آخرین نظرات
۰۸ می ۱۴ ، ۱۳:۵۷

یک هفته با شهید


.نام :  نام خانوادگی :  نام پدر : علیجان تاریخ تولد : 1340


محل تولد :  میزان تحصیلات : دیپلم تاهل : متاهل تعداد فرزند : 2 (دخترو پسر) 

مسئولیت : جانشین گد. امام حسین (ع)- فرمانده گد.موسی بن جعفر (ع)

تاریخ شهادت : /10/65 محل شهادت :  5 –  بر اثر ترکش خمپاره 

 در یک خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود، تحصیلات ابتدائی را در  بپایان رسانید و تا سال سوم دبیرستان در همین شهر به ادامه تحصیل پرداخت و پس از آن ضمن حضور فعال در صحنه های انقلاب، عازم هنرستان صنعتی بابل شد. 

شهید علیزاده پس از مدتی از پیروزی انقلاب اسلامی وارد خدمت سپاه پاسداران شد و خویشتن را وقف خدمت به اسلام نمود. از خصوصیات بارز اخلاقی او این بود که از مواضع تهمت همواره دوری می جست و وقاری خاص و متانتی پسندیده در مقابل اجتماع داشت و در برخورد با برادران رزمنده بعنوان یک فرمانده همواره خاضع وبردباری نشان می داد. او عابدی بی ریا و زاهدی متقی و عارفی مهذب و سالکی بی ادعا بود که پی به رضای خدایش داشت ، زاهدانه زن و فرزندانش را دوست داشته و عارفانه درجنگ و جهاد وارد می شد. او در برخورد با سخنان و فرامین امام راحل(ره) آنگونه بگوش بود که گویی امام پیام را برایش می خواند وکلمات امام را همچون آیات قرآن در دل تفسیر می نمودو به آنچه امام می خواست دست می یافت و عمل می کرد. 

سردار شهید علیزاده در سال 59 از طریق گروه نامنظم شهید چمران راهی جبهه های نبرد نور علیه ظلمت شد و در مدت 6 سال حضور فعال در جبهه های جنگ حدودا” در بیش از 10 عملیات شرکت داشت. او در عملیات رمضان از ناحیه سر مجروح شد و پس از آن در عملیاتهای والفجر 6 و بدر و قدس و همچنین در عملیاتهای والفجر 8 و کربلای 1 شرکت جست که هر بار با جراحت توسط بمب شیمیایی و کالیبر دشمن با عزمی راسخ و استوارتر قدم به میدان نبرد می گذاشت تا اینکه در عملیان کربلای 5 همگام با شهیدان کربلا به لقاء ا... پیوست.


نظرات  (۱)

۰۸ می ۱۴ ، ۱۴:۳۰ سبحان شهیدی
عالی....خدا خیرت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی