بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی

نشریه ای فرهنگی و صالحینی

بــــــــــــــچه بسیــــــجـــی
این صفحه نشریه ای فرهنگی و صالحینی می باشد در ضمن برنامه های اجرایی مسجد نیز در این صفحه اعلام می نماید
آخرین مطالب
  • ۱۶/۰۵/۰۸
    lll
آخرین نظرات

۷ مطلب در می ۲۰۱۴ ثبت شده است

 متاسفانه برخی از حرف های ریس جمهر محترم بر خلاف فرمایشات رهبری می باشد اما ما جلوتر از رهبر حرکت نمیکنیم و منتظر فرمایشات رهبری می مانییم تا ایشان دستور دهد تا ما جان دهییم

لبیک یا امام خامنه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ می ۱۴ ، ۰۹:۴۵
بچه بسیجی

دقت

با توجه به گسترده بودن کار فرصت ما در فعالیت این وبلاگ بسیار کمه شاید هفته یک بار نتونیم فعالیت کنیم و بخاطر همین تموم خوانندهای وبلاگمون رو دعوت میکنیم به پیج اینستاگرام  زیر :

ali-nasrinfard

۳۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ می ۱۴ ، ۱۷:۲۴
بچه بسیجی







سلام رفقا چرا وقتی من چیزی میزارم کامنت نمیزارید همین کار باعث میشه من از کارم دست بکشم









.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ می ۱۴ ، ۱۶:۵۴
بچه بسیجی

دارالفتوای وهابیون(اخرین فتوای وهابیون= اسلام آمریکایی)

نوشتن عبارت "هههههه" از سوی بانوان برای دلالت بر خندیدن حرام است. این عبارت مردان را به فکر اقدامات حرام می‎اندازد. در صورتیکه از "هـ" بیشتری استفاده شود٬ شدت حرام آن افزایش می‎یابد...
چندی است که بازار صدور فتاوای مضحک از سوی علمای فرقه وهابیت به شدت داغ شده است و هرکدام برای اینکه شهرت بیشتری کسب کنند٬ فتوای مضحک تری صادر می‎کنند.

أبوالبراء یکی از این شیوخ وهابی است که خود را در شبکه اجتماعی تویتر با نام "علامه أبوالبراء" معرفی کرده و در زمینه صدور فتاوای مضحک رنج‎های بسیاری را نیز متحمل شده است.
این مفتی وهابی در جدیدترین و مضحک ترین فتاوای خود٬ نوشتن "هههههه" از سوی بانوان را حرام اعلام کرده است.
وی که عضو هیئت امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی است در صفحه شخصی تویتر خود آورده است: نوشتن عبارت "هههههه" از سوی بانوان برای دلالت بر خندیدن حرام است.
أبوالبراء در توجیح این فتوا می افزاید: استفاده از این عبارت بدان جهت حرام است که مردان را به فکر اقدامات حرام می‎اندازد.
بخش مضحک تر ماجرا آنجا است که وی آورده است: در صورتیکه از "هـ" بیشتری استفاده شود٬ شدت حرام بودن آن افزایش می‎یابد.

در ادامه به صورت خطی فتواهای مزحک را بخونیید:

استفاده از دوچرخه و سوار شدن بر آن را حرام است زیرا وسیله شیطان هست
روشن کردن کولر در غیاب شوهر برای زن حرام است

خوردن گوشت ذبح شده بدست شیعیان حرام است.

حلال بودن ازدواج پدر با دخترش که از طریق غیر مشروع یعنى زنا به دنیا آمده باشد. 

دیدن چهره‌ نامزد ازطریق اینترنت حرام است

اگر چند نفر از شیر یک گوسفند استفاده کنند خواهر و برادر رضایى مى شوند و داستان محرمیّت و حرمت ازدواج دامنگیرشان خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ می ۱۴ ، ۱۹:۵۱
بچه بسیجی


70 سال کافر است و ما به او روزى مى دهیم

حضرت ابراهیم (علیه السلام) مهمان نواز و مهمان دوست بود، روزى یک نفر مجوسى در مسیر راه خود، به خانه ابراهیم آمد تا مهمان او شود. ابراهیم به او فرمود: اگر تو قبول اسلام کنى ((یعنى دین حنیف مرا بپذیرى)) تو را مى پذیرم وگرنه تو را مهمان نخواهم کرد، مجوسى از آنجا رفت.
خداوند به ابراهیم (علیه السلام) وحى کرد: اى ابراهیم تو به مجوسى گفتى اگر قبول اسلام نکنى حق ندارى مهمان من شوى، و از غذاى من بخورى، در حالى که هفتاد سال است او کافر مى باشد و ما به او روزى و غذا مى دهیم، اگر تو یک شب به او غذا مى دادى چه مى شد؟
ابراهیم (علیه السلام) از کرده خود پشیمان شد و به دنبال مجوسى حرکت کرد و پس از جستجو، او را یافت و با کمال احترام او را مهمان خود نمود.
مجوسى راز جریان را از ابراهیم پرسید، ابراهیم (علیه السلام) موضوع وحى خدا را براى او بازگو کرد.
مجوسى گفت: آیا براستى خداوند به من این گونه لطف مى نماید؟ حال که چنین است اسلام را به من عرضه کن تا آن را بپذیرم، او به این ترتیب قبول اسلام کرد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ می ۱۴ ، ۱۲:۴۰
بچه بسیجی


.نام :  نام خانوادگی :  نام پدر : علیجان تاریخ تولد : 1340


محل تولد :  میزان تحصیلات : دیپلم تاهل : متاهل تعداد فرزند : 2 (دخترو پسر) 

مسئولیت : جانشین گد. امام حسین (ع)- فرمانده گد.موسی بن جعفر (ع)

تاریخ شهادت : /10/65 محل شهادت :  5 –  بر اثر ترکش خمپاره 

 در یک خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود، تحصیلات ابتدائی را در  بپایان رسانید و تا سال سوم دبیرستان در همین شهر به ادامه تحصیل پرداخت و پس از آن ضمن حضور فعال در صحنه های انقلاب، عازم هنرستان صنعتی بابل شد. 

شهید علیزاده پس از مدتی از پیروزی انقلاب اسلامی وارد خدمت سپاه پاسداران شد و خویشتن را وقف خدمت به اسلام نمود. از خصوصیات بارز اخلاقی او این بود که از مواضع تهمت همواره دوری می جست و وقاری خاص و متانتی پسندیده در مقابل اجتماع داشت و در برخورد با برادران رزمنده بعنوان یک فرمانده همواره خاضع وبردباری نشان می داد. او عابدی بی ریا و زاهدی متقی و عارفی مهذب و سالکی بی ادعا بود که پی به رضای خدایش داشت ، زاهدانه زن و فرزندانش را دوست داشته و عارفانه درجنگ و جهاد وارد می شد. او در برخورد با سخنان و فرامین امام راحل(ره) آنگونه بگوش بود که گویی امام پیام را برایش می خواند وکلمات امام را همچون آیات قرآن در دل تفسیر می نمودو به آنچه امام می خواست دست می یافت و عمل می کرد. 

سردار شهید علیزاده در سال 59 از طریق گروه نامنظم شهید چمران راهی جبهه های نبرد نور علیه ظلمت شد و در مدت 6 سال حضور فعال در جبهه های جنگ حدودا” در بیش از 10 عملیات شرکت داشت. او در عملیات رمضان از ناحیه سر مجروح شد و پس از آن در عملیاتهای والفجر 6 و بدر و قدس و همچنین در عملیاتهای والفجر 8 و کربلای 1 شرکت جست که هر بار با جراحت توسط بمب شیمیایی و کالیبر دشمن با عزمی راسخ و استوارتر قدم به میدان نبرد می گذاشت تا اینکه در عملیان کربلای 5 همگام با شهیدان کربلا به لقاء ا... پیوست.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ می ۱۴ ، ۱۳:۵۷
بچه بسیجی



دلم را دخیل میبندم...
بازش نکن...
حاجت نمی خواهم
دلم را پیش تو جا میگذارم
باشد همانجا...
من اینجا،دلم آنجا...
شاید نگاهت به حال دل زارم که بیفتد...
زود به زود بطلبی مرا!

.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ می ۱۴ ، ۱۰:۰۰
بچه بسیجی